2

"Kérdőív" II.

Posted in ,

RÓLAD

NEVED: Adam
KI UTÁN KAPTAD A NEVEDET? Már egyszer előadtam a teremtéstörténetes sztorit, nem? Ja, blogra még nem, szóvaaal… én vagyok „Ádám”, az első ember, blablabla…
BECENEVED: szexisten
KOROD: 20 körül, amúgy meg sok. Úgysem árulom el, imádom nézni ahogy szenvedtek vele! De komolyan, tök szórakoztató! Csak nem értem, miért olyan fontos…
NEMED: hím
SZÜLETÉSNAPOD: i.e.10000000 ok? Sőt, tudjátok mit, akkor már én teremtettem a világot.
KI SZÜLETETT MÉG EZEN A NAPON? ehhh…
TÖRTÉNT MÉG VALAMI ÉRDEKES EZEN A NAPON? nincs annál érdekesebb, hogy megszülettem
TÖRTÉNT MÉG VALAMI ÉRDEKES EBBEN AZ ÉVBEN? -
HOROSZKÓPOD: oroszlán :P
A KÓRHÁZ, AHOL SZÜLETTÉL: hát, az nem kórház volt…
MAGASSÁGOD: 180 és 190 között valahol még mindig…
SÚLYOD: ugyanannyi mint a múltkor
HAJAD SZÍNE: sötétbarna
SZEMED SZÍNE: kékeszöld ;)

RÓLA

AKI TETSZIK: mármint hogy tetszik? elég sok mindenki tetszik…
HA BÁRKIVEL RENDEVÚZHATNÁL, KI LENNE AZ? Most éppen Gizi.
MI AZ, AMIT ELSŐKÉNT MEGNÉZEL EGY PASIN? A seggét.
MILYEN SZÁMODRA EGY IDEÁLIS RANDI? Hümm… gyertyafényes vacsora, aztán erotikus iszogatás egymás véréből ami szép lassan átcsap kurva jó szexbe. Elmondjam részletesen?
MENNYIRE VAGY ROMANTIKUS ALKAT (TÍZES SKÁLÁN)? 10. De komolyan! Kicseszettül romantikus tudok lenni, ha kell. :P
A TÖKÉLETES FÉRFI: Én.

AZ UTOLSÓ...

…FILM, AMIT MOZIBAN LÁTTÁL: Bosszúállók.
…FILM, AMIT OTTHON LÁTTÁL: Amerikai szépség
…KÖNYV, AMIT OLVASTÁL: Ragyogás
…EMBER, AKIT FELHÍVTÁL: Gerardot hívtam nem? Nemtom.
…EMBER, AKI FELHÍVOTT: Szintén.
…TV-MŰSOR, AMIT LÁTTÁL: Híradó… az mindig vicces.
…KAJA, AMIT ÉTTEREMBEN ETTÉL: Ez komolyan érdekel valakit? Hümm… asszem valami lazacos cucc. Nem nagyon kötött le a dolog, éppen egy áldozatomat fűztem.
...DOLOG AMIRE RÁJÖTTÉL: ezek a kérdőívek egész szórakoztatóak tudnak lenni
...SZÁM AMIT MEGHALLGATTÁL: 5
...DOLOG AMI MA A SULIBAN TÖRTÉNT VELED: aha… hogyne
AKIT A LEGJOBBAN HIÁNYOLSZ: nem tudok dönteni :P
AMIT A LEGJOBBAN HIÁNYOLSZ: szex
HA VISSZAMEHETNÉL AZ IDŐBEN, HOVA MENNÉL? a mezozoikumba
EGY OLYAN DOLOG, AMIT MEGBÁNTÁL: hogy Gerard „életben” maradt
EGY OLYAN DOLOG, AMIT SZÍVESEN ELFELEJTENÉL: semmi

JÖVŐ

ÁLLÁS: ülés
KOCSI: nemkell
HÁZASSÁG: Gizi, hozzám jössz feleségül? Nemleges válasz eseté: Bárki más?
GYEREKEK: Lesz.
FIAD NEVE: Hüüümmm… Nem tudom. Adam. Adam Junior… xD
LÁNYOD NEVE: Alexanda. Amúgy nem hiszem, csak most ez jutott eszembe.
NÁSZÚT: Egy másik univerzumba. Az elég romantikus, nem?
HOL FOGSZ LAKNI? Majd meglátjuk.
MIT FOGSZ CSINÁLNI 20 ÉV MÚLVA? Nem szoktam előre tervezni.

EGYIK VAGY MÁSIK?

VIRÁG VAGY CSOKI? csoki
SZÁRAZFÖLD VAGY TENGER? szárazföld
ALMA VAGY NARANCS? alma
VANÍLIA VAGY CSOKI? vanília
VÍGJÁTÉK VAGY HORROR? ezt már túltárgyaltuk
AKCIÓ VAGY MŰVÉSZFILM? tökmindegy
KÖNYV VAGY ÚJSÁG? könyv
TV VAGY RÁDIÓ? tv
A POHÁR FÉLIG ÜRES VAGY FÉLIG TELI? félig teli

HISZEL A(Z)…

…ANGYALOKBAN? én is az vagyok, nem tudtad?
…FÖLDÖNKÍVÜLIEKBEN? én elég kívül vagyok a földön úgy érzem…
…POKOLBAN? megmutassam mi az? ;)
…MENNYORSZÁGBAN? szintén… xD
…ISTENBEN? nem
…MAGADBAN? jajj dehogyis :P

ELŐFORDULT MÁR VALAHA IS…

ÜLTÉL REPÜLŐN? igen
SÍRTÁL MÁSOK ELŐTT? igen
MÁSZTÁL FÁRA? igen
ELALUDTÁL MOZIBAN? igen
TALÁLKOZTÁL HÍRES EMBERREL? igen…
FÉLTÉL, HOGY SZURIT KAPSZ? rettegek…
TÖMTÉK FOGADAT? nem
TELEFONBETYÁRKODTÁL? igen
LÓGTÁL AZ ISKOLÁBÓL? ja
ÚSZTÁL TENGERBEN? igen
SÍRT BARÁTOD A VÁLLADON? brühühü…
VOLTÁL TEMPLOMBAN? naná, nagy poén ám!
VOLTÁL SÍELNI? igen, de nagyon nem fogott meg
FENNMARADTÁL EGÉSZ ÉJSZAKA? soha…
TÁBORBAN VOLTÁL? milyenben?
FOCIZTÁL? igen
SUSHIT ETTÉL? igen
KÜLFÖLDÖN VOLTÁL? igen
BEPISILTÉL? biztos előfordult…. Amúgy mi számít annak?
GONDOLATBAN MEGÖLTÉL VALAKIT? gondolatban? nem csak ott…
VOLT AUTÓBALESETED? csináltam már autóbalesetet

MIT GONDOLSZ RÓLA?

ÁLMOK: szórakoztatóak
FIÚK: jó őket megdugni
LÁNYOK: majdnem olyan jó őket megdugni mint a fiúkat
ÉLET: örök
HALÁL: én vagyok
TITANIC: mivan?
DOHÁNYZÁS: szokásom

CSAK ÚGY

PLÜSSÁLLATKÁVAL ALSZOL? hát hogyne!
HÁNY PÁRNÁN ALSZOL? ahány van éppen a fejem alatt
JOBBKEZES VAGY, VAGY BAL? jobb, de az idő folyamán azért megtanultam mindkettőt használni, szal már nincs igazán különbség
KIT SZERETSZ A LEGJOBBAN? ööö… magamat? magamon kívül meg Priscillát
KIT UTÁLSZ A LEGJOBBAN? Gerardot
MI VAN AZ EGÉRPADODON? nincs
MI VAN AZ ÁGYAD ALATT? melyik ágyam alatt?
AMITŐL A LEGJOBBAN FÉLSZ: nem félek semmitől
A LEGROSSZABB ÉRZÉS: az unalom
A LEGJOBB ÉRZÉS: vért inni és szexelni
MI JÁR MOST A FEJEDBEN? a vér és a szex…
VANNAK HÁZIÁLLATAID? emberek :P
HA ÁLLAT LEHETNÉL, MI LENNÉL? nem lennék állat. De a macskákat bírom. Ezt már Encivel kitárgyaltam…
MELYIK SZAVAKAT HASZNÁLOD TÚL GYAKRAN? majd egyszer számold meg…
MAI DÁTUM: 2012. június 18.

2 megjegyzés:

  1. Személy szerint szívesen olvasnák egy részletes le írást az egyik kis kalandodról !!!Én és a mazochizmus című rész is nagyon tetszett.....

    VálaszTörlés
  2. "MILYEN SZÁMODRA EGY IDEÁLIS RANDI? Hümm… gyertyafényes vacsora, aztán erotikus iszogatás egymás véréből ami szép lassan átcsap kurva jó szexbe. Elmondjam részletesen?" --> Drága, ez még kérdés ? NANÁ !

    VálaszTörlés

Wattpad