0

Üdv drágaságaim!

Posted in ,
Úgy vélem, elérkezett az idő, hogy még jobban megismerkedjek az internet nyújtotta remek lehetőségekkel, és nekivágjak a blogolásnak, ha már a Facebook-ot annyira élvezem. Ez se tűnik rossz dolognak, hiszen az ember (jelen esetben túlvilági lény) megoszthatja az értelmes, vagy értelmetlen gondolatait a "nagyvilággal".

Azt hiszem nem árt megemlítenem még itt az elején, hogy nem arról fog szólni a dolog, hogy én majd szépen elregélem honnan jöttem, mi vagyok, hány éves, és a többi... Higgyétek el nekem, ezek teljességgel mellékes dolgok. Az a lényeg, hogy most itt vagyok, na nem mondom, hogy teljes valómban, de jelenleg bőven elég annyi, hogy gépelni tudok.

Nekifutásnak legyen ennyi. Jaaa... és lehet sorba állni álnevekkel! Aki (értelemszerűen a Facebook-os ismerőseim közül) nem áll nekem elő mondjuk egy héten belül azzal, hogy milyen álnevet szeretne, amin itt esetleg emlegetem, azt kegyetlenül a keresztnevén fogom feltüntetni. Úgyhogy lehet gondolkozni szépen a dolgon!
Ez alól kivételt képez Gizi, mert ő Gizi marad és kész. (Hacsak nem talál egy olyan nevet ami legalább fele ennyire elnyeri a tetszésemet, de arra kevés esélyt látok... )

Csók!

0 megjegyzés:

Wattpad