6

Léteznek vámpírok? - még egy kis szösszenet (lesz még ilyen bőven... )

Posted in
Sziasztok édeseim, még mindig "odahaza" vagyok, csak rövid időre sikerült ide felszabadulnom, úgyhogy továbbra se számítsatok még néhány napig rendszeres bejegyzésekre, de azért most adok magamról egy kis "életjelet", mert úgy látszik kezdek internet-függő lenne.
Gyorsan alakul ki a dolog, mit ne mondjak! Nem csodálom, hogy annyi ember teljesen a megszállottjává válik, ha még engem is ilyen gyorsan képes magával ragadni. Azt tetszik benne igazán, hogy annak az apróságnak ellenére, hogy még nincs anyagi testem nálatok, ugyan úgy kommunikálhatok veletek, ahogy az bármelyik ember teheti. Fantasztikus érzés, komolyan mondom! Jó kis találmány ez az internet. Kezdem sajnálni, hogy a saját világomban nem használta még ki az általa nyújtott lehetőségeket még amikor értelme lett volna. Most már felesleges lenne ilyesmikkel odahaza szórakoznom.

Ezt a bejegyzést egyébként drága Marionnal folytatott beszélgetésem ihlette, remélem nem lesz kárára, hogy őt is megemlítem, dehát elvileg biztonságba van még jó pár évig.
Felkeltette az érdeklődésemet azzal kapcsolatban, hogy esetleg nálatok is élnek vámpírok. Eddig, rövid körültekintésem alapján meggyőződésem volt, hogy nem, de bevallom, izgalmas lenne, hogyha ez meg lenne cáfolva.
Korábban már írtam egy kis eszmefuttatást a vámpírok "létezéséről", ha még nem tettétek volna meg, ajánlom, hogy olvassátok el!

Azt kell mondjam, hogy Marionnak nem sikerült teljesen meggyőzni a nálatok tanyázó vámpír kolónia létezéséről, mert logikátlannak tartom a sok törvényt, meg tanácsot, miegymást amiről mesélt, például hogy 18 év alatt nem tehetnek senkit vámpírrá, és nem is bánthatnak senkit... Ezen még mindig nem tudom túltenni magam, mert továbbra is úgy gondolom, hogy az életkor nem függ össze azzal, hogy valaki mennyire érett, vagy sem.
Na meg IP cím leolvasás a chatben, és ilyesmik... No comment. Na de nem akarok én itt senkit ócsárolni, egyszerűen csak furcsa az egész "csapat".
Hogy miért írom én most ezt a bejegyzést? Oké, nem titkolózom, leginkább azért, hogyha tényleg tanyáznak ti felétek is vámpírok, és még a világhálón is jelen vannak, akkor felkeverjem kicsit az ő jól megszokott kis világukat. Még hogy törvények! Hehe! Úgyis imádok törvényen kívüli lenni, sokkal izgalmasabb mint begyöpösödött ősleletként ücsörögni valahol és tanácskozni meg törvénykezni... embermajmoló viselkedés, egy vámpírnak sincs szüksége törvényre, a tökéletes államforma az anarchia, higgyétek el nekem!

Aztán persze az is benne van a pakliban, hogy én gondolom rosszul, és ezzel a bejegyzéssel, meg az egész bloggal nagy szarba kerülök, és majd rám szállnak a drága kis vámpírkák a törvényeikkel. Gyertek drágáim, gyertek, szeretettel várok mindenkit, szerintem jól fogunk szórakozni!
(Jó, jó, lehet, hogy tényleg van valami közös bennem, és Lestatban, de amíg nem találkozok vele személyesen, addig nem érdekel a téma.)
Ha meg mégsem él nálatok egy darab "igazi" vámpír sem, akkor is jó buli lesz a részemről.
Oké, az "igazinál" felmerül a kérdés, hogy én mitől vagyok igazibb, mint bármi, ami akármelyik ember fejéből kipattanhat. Erre csak annyit tudok mondani, hogy Én tudom Magamról, hogy létezem, legalábbis annyira, amennyire ti biztosra vehetitek, hogy léteztek. Vannak céljaim, amiket meg is fogok valósítani, addig pedig örülök, hogyha legalább néhány percig elszórakoztatlak titeket a bejegyzéseimmel.
Most pedig megpróbálok egy kis interaktivitást belecsempészni a blog működésébe, szóval felteszek nektek egy (vagyis több...) kérdést, amire nagyon örülnék hogyha válaszolnátok valamilyen módom amíg nem leszek neten (meg persze utána is).
Jöhet kommentbe, chatbe, Facebook-on, vagy ahol csak el tudtok érni! ;)

Szerintetek léteznek nálatok "hús-vér vámpírok"? Ha igen miért, ha nem, miért nem?

Csók mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Vámpírkisasszony2012. július 12. 18:23

    Hát kedves Adam...
    Amíg nem kapok kézzel fogható bizonyítékot, addig azt mondom, nem léteznek. Nem azért mert nem hiszek bennük, hiszen itt vagy te nekem xD Csupán csak hiszem, ha látom.
    De amint egy szembejön az utcán, azt mondom igen, mert hát ha a te világodban vannak, akkor itt miért ne? :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig léteznek...

    VálaszTörlés
  3. hahaha :D nem hiszem, nem hiszem a létezésükben már bocs!!!!

    VálaszTörlés
  4. Biztos vagyok a letezesukben.mintahogy az ufok ugy a vampirok es egyeb misztikus lenyek koztunk elnek. S itt nem az odetlen magukat real vampirnak hirdeto fura egyenekre utalok. Akik bort karcolva szurcsolnek vert de kerik az orvosi igazolast az egezseges onjeloltrol egy igazi vampirnak nincs oka felelemre semmilyen betegsegtol.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nem, mert bár nem tudom alátámasztani de èn úgy vélem ha lennènek itt mindenhol tele lenne a híradók mindegyike harapásos gyilkosságokkal. :) Amúgy meg ha vannak is nem èrtem h mièrt ilyen kicsi az esélye annak hogy mèg egyet sem láttam.

    VálaszTörlés

Wattpad