0

29/16.nap: Ha holnap vége lenne a világnak, mit csinálnál a földi életed hátralévő idejében?

Posted in
Ha vége a világnak, én még holnap is ott fogok állni, és nézni, ahogy összeomlik az egész. Amúgy is... melyik világnak? Mert ha a tieteknek, akkor roppant szomorú lennék, hogy még nem sikerült átlátogatnom hozzátok. Ja igen, látom is, hogy a földi élet szerepel a kérdésben.
Eléggé kétségbe ejtő lenne, ha még az előtt vége lenne a földi életnek, mielőtt látogatást teszek, de tényleg. Tudom, tudom, bele kéne már húznom ebbe a test szerzés dologba, de nem olyan könnyű, mint ahogy én azt előre elterveztem. Egyelőre az is elég vicces, hogy itt meg kéne győznöm a népet arról, hogy létezem, odahaza meg arról, hogy nem vagyok zakkant, és nem csak kitaláltam magamnak az egész világotokat. Határozottan szórakoztató a helyzet, ilyenben aztán még nem volt részem! Tetszik ez a csöppnyi bizonytalanság. Meg amúgy is, a bizonytalanság úgyis mindig izgalmasabb, mint ha valami tény. Mindkét oldalt élvezem. Azt is, hogy nálatok képtelen vagyok bebizonyítani a "valósságom", és azt is, hogy nálunk nem tudom Gerard orra alá dörgölni, hogy a tiétek is egy kézzel fogható "valóság".

Visszatérve az eredeti témára, haladjunk egy kicsit tovább a földi élettől. Ha az én világomnak lenne úgy vége, hogy én is teljesen, minden formámban megsemmsiülnék örökre, nos... talán egy helyben ülnék, és várnám a véget. Persze, gondolom erre a kérdésre az az emberi válasz, hogy "mindent megteszek amit eddig nem mertem". De gondoljatok csak bele, én már elég sok mindent megtettem létezésem során, egyszerűen nincs semmi, ami így az utolsó napomra maradna. Jó, persze, mint már említettem párszor,  iszonyatosan bosszantana, ha előtte nem sikerülne még elintézni nálatok egy látogatást, bár... ha az sikerülne még az utolsó nap, akkor minden bizonnyal át is költöznék, és szarnék arra, hogy az én világomnak annyi. Mondjuk néhány társam azért hiányozna... Hümm... ez elgondolkodtató. Azt hiszem az egy csöppet frusztráló lenne, ha én meg tudnék menekülni, Pris meg nem. Igazából mindenki mást vidáman otthagynék, élen az anyámmal.
Szóval izgatottan várnám, hogy milyen a "világvége". Tényleg képes vagyok teljesen megsemmisülni? Ezt aztán még sosem próbáltam, úgyhogy nem hiszem, hogy ennél akadna nagyobb kihívás bármelyik világban!
Csak itt azért még nekem is túl nagy a kockázat.
A legkevésbé sem vágyom a megsemmisülésre. 

0 megjegyzés:

Wattpad