3

Lusta vámpír

Posted in
Ez lennék én. Legalábbis blogolás téren. Nem arról van szó, hogy nem történik velem elég sok minden, csak mindig kimarad, hogy leültessem a kis szolgámat segítőmet a gép elé, blogolás céljából. De legalább regény ügyben van valami, bár egyesek azt mondják, hogy a világ nem fogja értékelni a törekvéseimet. Én bízom a világtokban annyira, hogy elég elmebeteg lélek van ahhoz, hogy élvezettel olvassanak egy "nem éppen mindennapi történetet". Oké, arra már rájöttem, hogy a legtöbb regény, ami ezzel a szlogennel nyomul, hogy ilyen nem mindennapi, meg olyan nem mindennapi, az a végén tök unalmas.

Averyről van szó. Nem sokat írtam róla, de aki tüzetesen vizsgálódik a blogomba, esetleg a kommentek között is, az elég könnyen rájöhet, hogy miből indult ki az egész "szerelmem" az aranyos kis doktornő iránt. Most írjam le ide is? Nem, inkább nem. Az túlságosan illúzió romboló. Még reménykedem benne, hogy belezúgok mint Gerard a szakadékba.
A baj csak az, hogy én próbálom őt tényleg szeretni, de... Kell még valami extra. Gondolom nem kell nektek ecsetelgetnem, hogy milyen pocsék egy állapot az, hogyha nem életed nagy szerelmét kéne annyira szeretni, hanem valaki mást. Jó, persze a "kell" erős kifejezés. Nekem semmit sem kell. Ez csak egy jó kis játék. De túl sok a zavaró tényező. Például Gerard. Túlságosan utálom azt a kis pöcst. Egyszerűbb volt az a néhány év, amíg az égvilágon nem éreztem iránta semmit, mert hát tudjátok hogy van ez, a szeretet kéz a kézben jár a gyűlölettel. Ha valakit nagyon utálsz, az sajnos valami fantasztikus érzelmi kötődés. Ez tény.

Tehát Raven. Hogy a francba tudott magának pont egy ennyire elcsépelt nevet találni? Jó, az Adam se a legfantáziadúsabb, de legalább sok mindent rá lehet aggatni, na. Nekem tetszik az Adam. A Dame meg... ó, imádom!
A Gerard sokkal jobb név, mint a Raven. Annyi "misztikus irományban" van Raven, hogy az nem igaz, dehát mit csináljak, ha ennek a kreténnek ez volt a szíve vágya.
Valahogy úgy érzek Gerard iránt, mint Sookieval kapcsolatban. Mégis mi jogon ő a főszereplő?
Mi imponáló egy rakás szerencsétlenségben? Tudok én is nyavalyogni, látjátok? Igazán nem nagy tudomány. Mindenki tud,  és a legtöbben természetesen élvezik is.
Mióta izgalmas az, hogy egy lelki roncs vergődik megállás nélkül?
Kiakaszt, hogy az emberek mennyire "együtt tudnak érezni" Ravennel. Én meg hiába tépem a szám, alig van valaki aki felfogja, hogy miről is van szó. Igen, ezért kéne többet blogolnom, hogy legalább itt megosszam a nézeteim.

Ja, nem ide tartozik, de belenéztem a Dexterbe. Volt a környezetemben valaki, aki nagyon ajnározta, én meg gondoltam, vér, meg elembeteg gyilkos, aki tök normális életet él az emberek szeme előtt, belenézek, hátha szórakoztató. Hát nem az. Mármint ez az igazságosztás megint. Menjenek már a francba. Ennyi erővel Gerardot is nézhetem az "ölnöm kell, muszáj, de legalább rosszakat ölök, hogy jobbá tegyem a világot" hülyeségével. Ebbe mi a jó?

3 megjegyzés:

  1. ' lusta vámpír' ez nagyon vicces
    'miből indult ki az egész "szerelmem" az aranyos kis doktornő iránt. Most írjam le ide is'- igazán jó lett volna :(
    Gerardból/ Ravenből pedig Te csináltál főszereplőt, Te tetted azzá, aki
    'Kiakaszt, hogy az emberek mennyire "együtt tudnak érezni" Ravennel. Én meg hiába tépem a szám, alig van valaki aki felfogja, hogy miről is van szó. Igen, ezért kéne többet blogolnom, hogy legalább itt megosszam a nézeteim. '- ésssssssss, hogy ez mennyire igaz :D
    A regényt pedig igazán várom már, remélem lesz lehetőségem olvasni (beteg lélek?? :D)

    VálaszTörlés
  2. "'miből indult ki az egész "szerelmem" az aranyos kis doktornő iránt. Most írjam le ide is'- igazán jó lett volna :("
    Avery belépett a mi kis "vámpír bárunkba", és elég érdekesnek tűnt ahhoz, hogy ne öljem meg azonnal. Ez a regényes verzió. A nem regényes pedig az, hogy szerencsétlen lány elém lett lökve, hogy "nesze játsszál vele, addig is lefoglalod magad".

    "Gerardból/ Ravenből pedig Te csináltál főszereplőt, Te tetted azzá, aki "
    Na, erről elég hosszasan el tudnék vitatkozni. Persze, az egy dolog, hogy ÉN írók róla itt, de van aki attól függetlenül is ír, hogy én mit csinálok... És az a "valaki" túlságosan odáig van Gerardért. Pfujj!

    "A regényt pedig igazán várom már, remélem lesz lehetőségem olvasni (beteg lélek?? :D)"
    Hümm, hümm... egye fene, talán veled majd megosztok némi "műhelytitkot"! ;)

    VálaszTörlés
  3. 'Hümm, hümm... egye fene, talán veled majd megosztok némi "műhelytitkot"! ;)' igazán megtiszteltető :)

    VálaszTörlés

Wattpad