7

A határozottság királynője

Posted in ,
Mostanában egészen Lia-nyúzós kedvem van,  talán azért mert Raven unalmasabban viselkedik, mint valaha, Lia szenvedése pedig egyelőre kifejezetten szórakoztat. Attól meg pláne kiakad, hogyha róla írok, úgyhogy miért is ne tenném? A tegnap esti, nem éppen tartalmas, de számomra mulatságos beszélgetésünket osztanám meg. És különben is, Ti vagytok a blog olvasói, hát akkor miért ne kaphatnátok egy kis betekintést arról, hogy mi zajlik a háttérben?


 - Na, tündérbogárkám kitaláltad már, hogy mit meg hogy szeretnél? - erre az egyszerű kérdésre Lia olyan felháborodott arckifejezést vágott, hogy hozzá kellett tennem:
 - A Ravenes szarságoddal.1
Máris megenyhült a pillantása. Mikre nem gondol ez a leányzó! Még hogy én vagyok a perverz.
 - Ajjj Adam, nem tudom - sóhajtott, és örült, hogy úgy tűnik megint értelmesen lehet velem beszélgetni. Nem tudom mit van úgy oda, mellette egészen vissza szoktam fogni magam a perverzségemet illetően. Jobb móka, hogy a döntésképtelenségével zaklassam.
 - És így akarsz híres írónő lenni?
 - Azt mondtad segítesz! Az elejétől kezdve azzal fárasztasz! Rev legalább nem ígérget össze-vissza mindent!- fakadt ki, mintha minden az én hibám lenne. Nem értem miért szeret mindenki engem hibáztatni. Igazán nem adok rá okot. Eleget. 
 - Ó, mindjárt bocsánatot kérek - vigyorogtam. 
 - Jó, figyelj… Lehetne szó arról, hogy mégiscsak felkerüljenek az írásaim a blogodra?- nyögte ki.
 - Anyám, lehet, hogy tényleg skizofrén vagy. Valahol olvastam, hogy aki ilyen betegségben szenved, az képes órákat állni a fölött, hogy piros, vagy kék.
 - Most nem arról van szó, hogy piros vagy kék!
 - Igaz, mert te jelen esetben választhatod mindkettőt.
 - Akkor felrakhatom a blogodra?
 - Majd nézd meg töröltelek-e a szerkesztők közül - kacsintottam. 
 - Jó, de most komolyan. Nem fogsz semmi módon kicseszni velem, vagy Ravennel?
 - Elmondjam én neked, mennyire érdekel, hogy hova van feltöltve az a rohadt sztori?
 - Ha nem érdekelne, még ennyit se lennél hajlandó róla beszélni.
Na jó, hát azért ilyen téren kiismerni engem nem nagy kunszt.
 - Jogos. Minden esetre csináld azt, ahogy jónak látod - vontam meg a vállam. 
 - De nem tudom mi jobb! - olyan indulattal mondta, hogy már azt hittem mindjárt toporzékolni kezd, mint egy ötéves. Nem éppen felnőtt nőhöz méltó. Felnőtt nő... Ugyan már!
 - Jó, akkor más szemszögből megközelítve; akarsz kezdő íróként táncikálni az interneten?- tettem fel egy könnyebb kérdést, amire természetesen nem ment könnyebben a válaszadás.
 - Igen, de… Nem tudom! Hiszen az egész… Oké, én írom le, de azt, amit Rev mond! Nem mondhatom azt, hogy az egész az én fantáziám szüleménye, tehát igazából ez nem is olyan íróság, mintha regényt ír valaki, inkább… tudósítás, vagy nem tudom!
 - És szerinted ez hány embert fog érdekelni? Egy jó ideig még sem én, sem Rev nem fog velük szembejönni az utcán, úgyhogy édes mindegy!
 - Akkor elfogadnád azt az állítást, hogy én találtalak ki?
 - Nem - vágtam rá. Azért sokat ne akarjon a kisasszony!
 - Akkor?
 - Mit akkor? Lia, komolyan, nem értem, hogy tudsz, és főleg mi a jó életnek mindent ennyire túlbonyolítani! - valójában értettem, de ez most nem érdekes. - Csináld, amit gondolsz, és annyi! Egyelőre még semmi sem megy vérre. Persze ha belekontárkodsz a blogomra engedély nélkül kinyírlak, de ez most lényegtelen.
 - Lényegtelen. Kösz.
 - Most mit rinyálsz? Te is tudod, hogyha annyira meg akarnálak ölni, már rég nem lennél se itt, se máshol, de ha sokáig folytatod ezt a hisztit, repülhetsz Rev után, le a szikláról. - Nyomtam az arcára egy puszit, ő pedig a feje búbjáig elvörösödött. Teljesen kikészül tőle, ha csak hozzáérek.
______________________________________________
1 http://adamvampire.blogspot.hu/p/lianne-irasai.html

7 megjegyzés:

  1. Kifejezetten örülök ennek a "kis fordulatnak" az életedben,mert amióta ebbe belekezdtél,sokkal gyakrabban írsz.:D

    VálaszTörlés
  2. Hümm... valamiért kicsit megbolondult ez a bejegyzés, és a hozzászólásokat is csak a "vezérlőpultban" láttam (remélem most már működni fog rendesen...), szóval Mizantróp:

    "Kifejezetten örülök ennek a "kis fordulatnak" az életedben,mert amióta ebbe belekezdtél,sokkal gyakrabban írsz.:D"
    Azért ne szokj nagyon hozzá a jóhoz! ;P De azért igyekszem megtartani ezt a szokásom! :D

    VálaszTörlés
  3. Nem baj,én addig örülök,amíg van,és igyekszem nem nézni az idejét.:D Ha már az oldalra nem tudok belépni.XD

    VálaszTörlés
  4. 'mellette egészen vissza szoktam fogni magam a perverzségemet illetően'- eben egészen biztos vagyok :) Végülis tök magától tételezi fel rólad egy ilyen egyszerű kérdés után, hogy több van mögötte. Pedig te annyira ártatlan vagy :D
    'Lehetne szó arról, hogy mégiscsak felkerüljenek az írásaim a blogodra'- csak így teljesülne minden kívánságom :) Remélem tényleg marad ennél a verziónál.
    'Teljesen kikészül tőle, ha csak hozzáérek'- vajon miért? :D

    VálaszTörlés
  5. "Ha már az oldalra nem tudok belépni.XD "
    Na igen... látom tevékenykedik a kis zseni. xD

    "Végülis tök magától tételezi fel rólad egy ilyen egyszerű kérdés után, hogy több van mögötte."
    Na azért Raven mesélt neki egyet s mást...

    " Pedig te annyira ártatlan vagy :D"
    Én is pont így látom! ;)

    "csak így teljesülne minden kívánságom :) Remélem tényleg marad ennél a verziónál."
    Majd átadom neki, hátha ez segít a döntésben! :D

    "'Teljesen kikészül tőle, ha csak hozzáérek'- vajon miért? :D"
    Örök rejtély marad számomra... ;)

    VálaszTörlés
  6. Miért most az a célja,h ne tudják elolvasni a művét?XD

    VálaszTörlés
  7. Nem, csak szimplán idióta a drága, de mindjárt megoldódik a probléma. ;)

    VálaszTörlés

Wattpad