4

Nincs rám jó hatással, ha túl sokat vagyok teljesen összezárva Liával

Posted in
Sziasztok drágaságaim, visszatértem az internet csodálatos világába! Lia állandóan azzal cukkol, hogy egy tizenöt éves Facebook függő tinilánynál is jobban odáig vagyok a netért, de hát könyörgöm, otthon még jó pár évig semmi rombolható nem lesz, amivel elüthetném az időt, hozzátok még nem tudok testtel együtt átmászni, úgyhogy marad az interneten garázdálkodás. Ráadásul tényleg minden fönt van rajta, ami a ti világotokban egy fikarcnyit is érdekes! Nem csoda, hogy hiányzik!

Lia megállás nélkül azért rinyál, hogy már egy hónap sincs a nyárból, és jajj mi lesz majd szeptembertől. Mi lenne?
A "nyaralásról" sok érdekeset nem tudok írni, mert Lia egy hétig a családjával volt, addig legalább tudott írni, mint a gép, szóval az MVR-t szépen összeszedtük, és most próbálja kipofozni a "második adagot", ami így nyersen több, mint vállalhatatlan. És még én vagyok érte a hibás!  "De most komolyan, nem tudtál volna akkor szólni, hogy inkább valami értelmeset csináljak?" Hát kössz. Majd próbáljon meg ő más fejében húzogatni a drótokat, és olyan sorrendbe pakolgatni, hogy minden a jó helyre kerüljön. Ő ellenkezett foggal körömmel a létezésem ténye ellen, és akkor még én vagyok a szemét, amiért nem szóltam, hogy az egész sztori baromság. Gizi meg amúgy is szólt neki helyettem. Ott van feketén fehéren. Erre meg persze az volt akkor a reakció, hogy "Ő csak ne mondja meg Nekem, hogy Adam milyen!". Hát, pedig megmondta. Lia drágám, minden vagy, csak nem jó ember ismerő. Illetve démon ismerő.
Na mindegy, még mindig ezerszer jobb helyzetben vagyok, mint Phil. Majdnem (?) akkora szerencsétlent szedett össze magának, mint Lia, pedig ilyen téren nehéz megdönteni a negatív rekordot. Bocsi drága. Jól van, jól van, nem csesztetem ennyit, csak ez a két hét totális összezártság kicsit megfeküdte a gyomrom. Oké, haza mehettem volna, nem erről van szó, csak ahhoz meg nem volt kedvem. Persze Prisszel beszéltem néha, de neki is be kell látnia, hogy otthon még Raven világmegmentő próbálkozásai ellenére is minden dögunalmas. Még minimum két generáció kell, mire az emberiségnek újra kedve lesz háborúzni.

Erről jut eszembe, hol az a Ghoul fic? Crossovereket akartak csinálni, random húzogattak ki neveket, és mindenkiről írtak valami hülyeséget, naná, hogy összeakadtam Ghoullal, erre "ja bocs, akkor ennyi volt". És akkor velem nem lehet játszani, mert csalok.
Úristen, tényleg nem kéne hetekig megszakítás nélkül egy csajjal élnem, mert még picsám is lesz a végén, annyit rinyálok ezen a fél oldalon.
Azt hiszem regenerálódnom kéne.
Neki is kezdek.
Aztán majd hamarosan lesz MVR és Raven szenvedése új fejezet, Terry Pratchett: Mágia színe kritika, meg esetleg a Postamester című filmről is írok néhány szót, Lia tervez zeneajánlókat - vagy mik azok -, meg Good Omens (Elveszett Próféciák) ficet is szándékozik feltölteni. Melegen ajánlom, hogy azt, amelyikben én is szereplek, nem pedig a megnyirbált verziót.
Na meg vár rám három új True Blood rész.

Nektek amúgy hogy telik a nyár?

4 megjegyzés:

  1. Vicces, hogy ennyire net függő vagy! Elég érdekes lehetett a nyaralásotok az biztos! Jó lesz végre olvasni tőletek valamit! Már beleuntam az életbe az írásotok nélkül ;) A kérdésre a válasz: Nekem pocsékul sajnos :'( Remélem másoknak jól!

    VálaszTörlés
  2. Ma már igyekezni fogok feltenni valamit. Legkésőbb holnap! Bár félek, hogy Liáé lesz végük a kör. xD Lassan haladok azzal a fránya Mágia színe kritikával.

    VálaszTörlés
  3. Nehezebb így, hogy nem tudsz csak úgy egyszerűen kinyírni valakit, ha valami nem tetszik, ugye?( mármint nálunk :))Ilyen esetben az 'ember' kénytelen rinyálni. Azt is lehet élvezni egy rövid ideig.
    A nyár...szerintem is túl gyorsan telik. Nem túlzottan jó a hideg, meg a borongós idő, az ősz kifejezetten idegesít. Ha eső, akkor inkább dörgés villámlás :D. Liának meg még suli..hát át tudom érezni a problémáját.

    VálaszTörlés
  4. "Nehezebb így, hogy nem tudsz csak úgy egyszerűen kinyírni valakit, ha valami nem tetszik, ugye?( mármint nálunk :))Ilyen esetben az 'ember' kénytelen rinyálni. Azt is lehet élvezni egy rövid ideig. "
    Élvezem is! Az biztos, hogy nagyon rég volt részem ilyen hümm... "tehetetlenségben".

    "Liának meg még suli..hát át tudom érezni a problémáját."
    Én örülök neki, mert arányaiban legalább többet lesz otthon, és TALÁN többet fog írni...

    VálaszTörlés

Wattpad