2

Karácsonyi ajándék

Posted in ,
Liát idézve: "Most fogd be a pofád, és örülj az új dizájnodnak, megszenvedtem vele!"
Hát kössz.
Na jó, tényleg köszönöm, mert ha most nem csinálja meg a kiscsaj, akkor aztán már tényleg csak jövőre esik neki, akkor pedig már megint vizsgák, egyebek, tehát nem lett volna belőle semmi. Szóval köszönöm. Látod Lia, köszönöm!
Csak kapcsold már ki ezt a kurvára csöpögős buzeráns számot, könyörgöm! Eddig szerettem a Queen-t, de hogy még egyszer nem vagyok képes végighallgatni a Good Old-Fashioned Lover Boy-t, az is biztos.
Amúgy nem konkrétan a számmal van bajom, hanem attól van hányhatnékom ami közben Lia fejében zeng tőle. Megölöm az angyalt, és megölöm a démont is, mert nagyon elegem van belőlük. Ja, Crowleyról és Azirafaelről van szó. Csak persze még ki kell találnom, hogy mégis miként kéne eltörölni őket az összes világ színéről.

Sehogy.
Ez nem pesszimizmus, csak belátom, hogy elképesztő erejük van "egyszerű karaktereknek", szóval újévi fogadalom gyanánt addig fogom rugdalni Liát, amíg össze nem rakja a Menthetetlent.
Ja, és köszönöm a dizájnt, mondtam már? Amúgy is, a felét én csináltam. A felének a felét. Szóval dirigáltam. Még mindig nem vagyok vele teljes mértékben megelégedve, de egyelőre jó lesz. Mondjuk ott alul a dolgok, meg hogy megint csak négy bejegyzés mehet egymás alá...
Adam, ha ekkora paraszt vagy egész, szünetben Crowley/Azirafael ficeket fogok írni, és hozzád se szólok!
Háhá, tudtam, hogy nem bírod ki kussban! Egyébként még régebbi bejegyzésekben a Lia szövegeit jelző színjelöléssel van egy kis gubanc, de majd szép lassan rendbe hozzuk..
Akarod mondani rendbe hozom.  Amiért te rendkívül hálás vagy.
Ja.
Szóval ez a kinézet most amolyan béta-teszt féleség, nyugodtan nézelődjetek, hogy minden működik-e, mindenre lehet-e kattintani (amik a menüben ki vannak húzva, azok még nincsenek kész), minden olvasható, zavaró valamelyik szín, betűméret, ilyesmik.
Amúgy is érdemes körbepillantani, mert bővült néhány menüponttal az oldal. Például Lia végre valahára írt egy bemutatkozást, és én is pötyögtem magamról néhány szót, bár abban nem sok újat mondtam. Ezeken kívül összehoztunk egy kis listát is a blogon gyakran szereplő nevekről, hogy a frissen erre kóválygóknak legyen egy kis összefoglaló arról, hogy ki kicsoda tulajdonképpen. 
Remélem lassan Lia elkészül azzal is, amit már jó ideje szeretnék közzétenni a blogon. Kivételesen nem sztori, de a világommal kapcsolatos. Ja, és neve is lett a világomnak, ha böngésztek egy kicsit az új tartalmam között szemet fog szúrni, de erről az elnevezés dologról is majd később. Lehet, hogy az már átcsúszik jövőre.
Megígértem Liának, hogy békén hagyom az ünnepekre.
Úgysem fogod betartani... 
Az igaz.
... és akkor csak Crowleyékkal fogok foglalkozni.
Az égvilágon senkit nem érdekel az a két nyomorék.
De téged bosszant. Ez mindent megér.
Hümm... Mindent?
Na jól van, hagyjál engem békén, megcsináltam a blogot, sok szeretettel, boldog karácsonyt, meg minden.

Mint láthatjátok dúl nálunk a karácsonyi hangulat. ;)
Ha addig nem jelentkeznék újabb bejegyzéssel, akkor előre is kellemes ünnepeket mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Ez az izé így csúnya. I want the white design back.
    Különben pedig van egy karakterem, Caligo, és lány.

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom drágám, még úgy is, hogy a te szavazatod hármat ér, a többségnek tetszik.

    Azt meg tudtam, hogy vicces lesz csak úgy egy random helyen felütni a latin szótárat, hogy Lia megnyugodjon végre, hogy van neve a világomnak.

    VálaszTörlés

Wattpad