13

Írói válság...

Posted in ,
... ja nem, ez nem az. Inkább túlmotivált karakterek. Megint egy Lia vs. Adam  agymenés a My Vampire Romance folytatásáról. Meg minden másról.

Az indokok, amiért lassan (sehogy…) halad az MVR – vagyis továbbiakban a Fejezetek a halálba vezető útról (FAHVÚ? Ez aztán jól hangzik) folytatása.

× Adam éppen szerelmes, így hát nem érdekli már az a sztori.
Egyáltalán nem érdekel! El nem tudjátok képzelni, mennyire de nagyon nem érdekel!
Gizi azt írta szeret. Nagy betűkkel. Sok felkiáltójellel. Pont így "ADAM MÉGIS SZERETLEK!!!!!!!!!!!!!!4"
Miért kéne érdekelnie egy száz éves történetnek, ami ráadásul Ravenről szól?
Mert elkezdtük írni, feltöltögetni a blogra, és akadnak emberek, akik olvasnák tovább, én pedig szeretném végre lezárni létezésednek azt a részét, lehetőleg végleg, hogy szépen folyamatosan haladhassunk tovább az események elmesélésével, ne ilyen idióta módon csapongjunk múltból jelenbe.
Részvétem. Inkább mesélek Giziről, mit szóltok hozzá?

× Raven a fejébe vette, hogy többet nem foglalkozik Adammel.
Úgyse fog menni.
Menni fog! – mondja Raven. Basszus, neked is fog kelleni egy szín ide? Nem lehet tarka az egész blog, az úgy olvashatatlan. Szóval jelenleg nem hajlandó hozzászólni a sztorihoz, mert ő most nem foglalkozik Adammel. (És ezt mind úgy teszi, hogy azt hajtogatja magának, hogy "Nem foglalkozom Adammel!". Na jó, ez gonosz volt.)
Ha-ha-ha.

× Fogalmam sincs, mikor fogom tudni rávenni bármelyiküket a sztorira, ahogy azt a mellékelt ábra mutatja...
Gizi, Gizi, Gizi, Gizi, ó, te nőszemély, létezésem egyetlen értelme!
És én ezt hallgatom egész nap...
Én meg az állandó rinyálásodat!

× Van az a kontroll dolog. Ha Adam szerelmes, akkor nem nagyon van. Nem eléggé.
Most mit pofázol? Elmentünk társasozni? Nem. Akkor meg egy szavad sem lehet! Simán elvittelek volna, csak akkor idegösszeomlást kapsz. Szóval ne hisztériázz már mindenért, oké? Önsajnálatban néha túlteszel Ravenen, ami azért szép teljesítmény. Esetleg egy „köszönöm Adam, hogy nem csinálsz ki”, vagy valami ilyesmi. Nálad hálátlanabb picsával még nem volt dolgom, de komolyan!

× Ja, és jövőhéttől kezdődik a következő szemeszter az egyetemen.
Ez meg aztán végképp nem érdekel senkit sem. 

Tehát én tervezem a folytatást, csak győzzétek kivárni, mert ha aztán magamtól próbálom meg írni, akkor megint amiatt leszek lecseszve, hogy nem is így történtek a dolgok. 

További kellemes napot, és hallgassatok egy kis zenét!
Legalább akkor már Ivánkáéktól rakj valamit!
Paddy-t akartam!

*pár perc vita után*
(amúgy mindketten szeretjük mindkettőt)

Nos, akkor élvezzétek eme - ki melyiket akarja - zseniális magyar előadókat!


13 megjegyzés:

  1. Nem szerepelek eleget a blogodon, Dame:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt vehetem felkérésnek, hogy igen, írjak rólad többet, drága szerelmem? :P

      Törlés
  2. Valahányszor azt hiszem nekem van gondom a fejemben lévő Hangokkal feljövök ide és megnyugszom, hogy nem. Teljesen rendbe vagyok hozzád képest.
    Engem érdekelne a FAHVÚ, már a rövidítése is nagyon penge, így üvölthet a fába szorult féreg. Tudom, hogy árva, büdös szót sem irtam kommentbe, de ettől még olvasom. Télleg. Tetszik, bár fel nem foghatom, hogy miért kell az összes pasinak drámakirálynőnek lennie. Na ez egy kicsit szubjektív volt, bocsesz.
    Persze én azt élvezettel olvasnám, ahogy a bevásárlólistán veszekedtek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "hozzád"-at jelenleg kinek címzed? ;) Oké, gondolom Liához, mivel ő az ember, és akárhogy is nézem mindig ő tűnik komplett elmebetegnek. Valahol praktikus én "reális szemmel" maximum lehasadt tudatdarabkának vagyok elkönyvelhető. Nem mondom, hogy megbékélek vele, de praktikus.

      Én nem is vagyok drámakirálynő. Jó, ez olyan dolog amit még én sem hiszek el magamról. xD

      Törlés
    2. Egyszer esküszöm összeszedek egy nem-drámázós pasi karaktert!

      Törlés
  3. "..hogy nem is így történtek a dolog." Egy hiba. Bocs, vagyok olyan okoskodó, hogy mindig, mindenkit kioktatok, ha valami nem jó. Jobb esetben csak aranyosan mondom, hogy itt egy hiba. Remélem elnézed nekem.
    Ha abbahagyod Adam a FAHVÚ-t, akkor nagyon ki fogok akadni, és.. Hát nem tudom mit kezdjek egy démonnal, de valahogy csak bosszút állok. Mondjuk megölöm Gizit. Mu-ha-ha-ha.
    Jaj ne, már úgy beszélek mint te. Enyhe túlzással, de akkor is. Egyébként én jobban szeretném olvasni a FAHVÚ-t /még leírni is rossz/, mint a szerelmes áradozásodat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hiba javítva, köszi szépen, hogy szóltál, és nyugodtan tedd meg máskor is, ha ilyen elírásra bukkansz, mert az efféle felfokozottabb hangulatú bejegyzésekben egyébként is többször fordulhat elő elírás, mint amúgy a sztorikban, mert ezeket nem nézi át Lia annyira. (Na mondjuk azokban is akadhat hiba bőven...)
      És aranyos vagy, hogy aranyosan mondod. ;)

      Megölöd Gizit? Ez az évszázad vicce! Nem elég az, hogy én kapásból kibelezlek, ha csak ártó szándékkal nézel életem szerelmére, emellett még ott vannak az ő saját kis... izéi, szóval karakterei, akik szerintem szintén eléggé a szívükön (vagy bármijükön) viselik a sorsát. ;)

      Törlés
  4. Karakterei? Oké.. egyre jobban nem értem ezt a Gizis dolgot. Lehet, hogy visszavonom, hogy nem akarom elolvasni. Amúgy meg csak nem gondolod, hogyha szándékom lenne megölni, akkor neked elmondanám! Ennyire hülye azért nem vagyok. :D Utána meg már mindegy lenne. Jó lesz nekem meghalni a te karjaid között. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akard csak olvasni, Gizi érdekesebb mint az összes eddigi szerelmem együttvéve! (Oké, oké, ebbe minden bizonnyal erőteljesen közrejátszik az újdonság varázsa...:D)

      Na, ez esetben rendben vagyunk! ;)))

      Törlés
  5. Engem megölni nem nehéz, csak előbb meg kell győzni Christ, h nem neki fogok sírni a túlvilágon, h hogy elbántak velem...

    VálaszTörlés
  6. Na már én sem értem a dolgaid AdamXD De jó volt ezt olvasni tőletek, meg hátt úgy alapjába mindent :D Sose leszel megunható, mert teszel róla gratulálok hozzá, hülyeség, de jó lenne, ha a "világunkba" léteznél melletted nem lenne az a szó jelentős, hogy unalom az biztos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik része nem érthető? :D
      Az unalom az én legádázabb ellenségem, úgyhogy mindig igyekszem vele leszámolni. ;)

      Törlés

Wattpad