13

A nyolcoldalú tükör másik lapján

(„Limitált olvasmány”, tehát addig díszeleg a blogon ami Lia vagy Adam meg nem gondolja magát. Vagy egymást.)

Annyira absztrakt társalgás, hogy szinte már teljesen reális.
Aki értelmet talál benne, annak kedves egészségre.


*

– ’Za, drága ’Za, annyira, de annyira imádnivalóan szerencsétlen vagy! Ilyenkor igazából szana-szét csókolgatnám a szüntelenül vigyorgó fejed! Komolyan azt hiszed, hogy jobb lenne nekünk Lia nélkül? Komolyan? És ne, ne jöjj nekem azzal, hogy béna vagyok, és nem vagyok képes erős karaktert összehozni, tehát én tehetek mindenről! Nézz rá anyádra, vagy mondjuk Juliára. Vagy akár a kis angyalhajú Chrisre. George-ot meg aztán ne is említsük velük egy lapon! Neki nem kell totálisan rámtelepednie, hogy vacogni kezdjek, elég csak egy pillanatra rágondolnom és végigfut a hátamon a hideg!
Azért te vagy itt, mert téged szeretlek. Téged szeretlek nézni, mert senki sem parádézik úgy, mint te. Ezért raklak ki téged a kirakatba. Ennyi.
– Oké, én nem fogok szarakodni, ha te sem!
– Én nem szarakszom. Neked jött a nagy ötlet, hogy likvidálni akarod Liát. Mégis minek? Ssss! Költői kérdés volt! Pontosan úgy viselkedsz, mint egy lökött kissrác, egy ezeréves kölyök, aki sosem fog felnőni. Megszülettél, oké, előtte lehettél valami démon, de csak a saját világod démona, nem pedig mindenható. És lásd be végre, nem nagy szám, hogy saját világod démona vagy. Azt meg már csak suttogva teszem hozzá, hogy ha minden igaz, még el is vertek, mint a szart. Nézd meg a Földet! Mennyi, mennyi démon, mind létezik, mind igazi, és harcolnak azért, hogy kit imádjanak jobban. És te? Te csak idecsöppentél, a nyakamba kerültél, és ezért szeretlek minden karakternél jobban, mert az enyém vagy. Értem én, hogy be akarsz állni a sorba, de szerinted mennyi esélyed lenne például egy Loki ellen? Lucifer és társai ellen meg aztán pláne! A te kis világod pontosan annyit ér, mint a földi emberek között az én életem. Milliárdok közül egyetlen egy. Ráadásul egy pici, pici világocska, kevés istennel ezres nagyságrendeket nézve kevés „természetfeletti” lénnyel és még kevés emberrel is.
– Aha. És nem bassza a kis csőröd, hogy csak ennyire vagy képes?
– Sajnálom. De komolyan, és egészen biztos, hogy jobban sajnálom, mint te. Egyszer talán sikerül tényleg együtt dolgozunk, és akkor lesz valami, de amíg mindig kitalálsz valami idiótaságot, amikor úgy tűnik, mintha sínen lenne a dolog, nem tudok veled mit kezdeni. Én csinálok valamit, te meg fogsz egy husángot és szétvered az egészet.
– Talán mert szar amit csinálsz, ebbe még nem gondoltál bele?
– Nem foglalkozhatok csak veled, ha ezt tenném rengeteg elképesztő lehetőségtől fosztanám meg magam. George, George, George! Hogy én mennyire imádom nézni az arcodra kiülő gyűlöletet, amikor csak rágondolok! De ne aggódj, vele soha nem lesz olyan mély kapcsolatom, mint veled. Azért annyi eszem még nekem is van, hogy ne engedjem majd randalírozni a fejemben. Ne így.
Szeretlek, imádom az apró szórakoztató, és igazából jellegtelen kis kísértéseidet, amik kimerülnek néhány szexuális fantáziában. Te a múzsáidból élsz, te vagy az örök és mindig megújuló szenvedélyes szerelem. Legalábbis ez szeretnél lenni. Te vagy a kamaszfiú, aki ki akarja élvezni az élet minden lehetőségét, és mivel halhatatlan vagy, ez nem áll másból, csak ciklikusan újra és újra eljátszod ugyan azt. Ez lehet, hogy neked szórakoztató, de kívülről nézve unalmas. De jó a marketingstratégiád, az tény. Kifejezetten divatos vagy, és megállás nélkül karattyolsz, ha hagylak. Mindenki máshoz puhatolóznom kell, hogy végre valamit elhintsen, te meg csak mondod, és mondod, és mondod, igaz, még akkor is hazudsz, ha éppen kérdezel. Azt mondogatod mindig, hogy játszunk tiszta lapokkal. Ezek az én lapjaim.
– És ki is mered őket teríteni? Na hadd lássam, nyomd fel ezt a szép kis kupacot a netre! Úgy legyen nagy az arcod!
– Csábító. Azt hiszem, jót tenne a lelkivilágomnak.
– De nem fogod.
– Még átgondolom.
– Amennyiben ez azt jelenti, hogy átírod, akkor nem ér az egész. Mi lenne, ha hagynánk ezt az egész baromságot, és ott folytatnánk, ahol kell?
– Szóval én szemet hunyok afelett, hogy egy kis nyomi vagy és adom a szerencsétlen írócsajt, akinek még egy ilyen szedett-vedett akármivel is meggyűlik a baja? Néhány órája még ki akartad nyírni Liát, mert annyira használhatatlan, és elzár tőlem! Lásd be ’Za, neked ugyan annyira praktikus Lia, mint nekem. Mellette tudsz érvényesülni, mellettem nem tudnál. Ha csak én vagyok, akkor te mehetsz haza Eiia nyakán lógni, mert azon kívül, hogy kitöltöd az unalmas óráimat, az én életem ugyan úgy menne tovább nélküled is. És a szomorú hírem az, hogy mással is el tudom tölteni a szabadidőmet.
Amúgy kezdem azt hinni, hogy igazából azért buzulsz annyit, mert olyan masszív anyakomplexusod van, hogy minden nem-teljesen-hülye-picsa csaj után nekiállsz nyüszögni.

13 megjegyzés:

  1. Na akkor ez így most nagyon zavaros volt nekem.^^" Pedig nagyon szép volt,annyira megmelengették a szívemet ezek a fennkölt mondat-nyakláncok,melyek az érzelmek és élmények viharába rántottak engem. Csak sajnos nem tudom,végül is ki kivel beszélt akkor,mert először tiszta volt,aztán nem,aztán igen és így tovább,de a vége így is az lett,h nem tudom.^^" Tudom nagyon gáz de akkor:ki kivel is beszélt pontosan?^^"*.*

    VálaszTörlés
  2. Krisza beszélt Adammel. (Lia "csak" Krisza alteregója.)
    Ritka pillanatok egyike.... Adam nincs formában, kivételesen nem nagyon kamuzik, és komolyan veszi magát is, meg a... "vitát" is. Krisza pedig kivételesen őszinte magával. (ééééés, láttunk egy hangyányit abból, amit Adamről tud, és amit Adam goooondosan titkolni igyekszik mindenki előtt, a hülyeségvel leplezve az egészet). Zárójelben jegyzem meg, szerintem, de úgyis igazam van.

    Nagyon sajnálom, Krisza! :(

    ps: Kijeza George, nekem eddig nem köthető senkihez, lemaradtam valamiről??? Érdekelne, Dame!!!!!!! Nolan. Krisza... Valaki!!!
    Tudomám, h csak előttem húzzátok el a mézesmadzagot! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj már micsoda dolog lenne nem válaszolni életem szerelmének!

      Mindenesetre köszi a közreműködést Lia ideiglenes félreállításában, bár nem igazán így gondoltam a dolgot, de több, mint a semmi...
      "Adam nincs formában, kivételesen nem nagyon kamuzik, és komolyan veszi magát is, meg a... "vitát" is."
      Néha végig kell hallgatni a nők hisztériáit, hogy lehessen kezdeni velük valamit.

      George egy izomagyú pancser. És nem olyan, aki neked tetszene, ebben biztos vagyok.

      Törlés
  3. Értem,köszönöm,igaz,így sem annyira világos,de egy fokkal jobb.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel tökéletesen összefoglaltad a beszélgetés lényegét :D
      "Csak sajnos nem tudom,végül is ki kivel beszélt akkor,mert először tiszta volt,aztán nem,aztán igen és így tovább,de a vége így is az lett,h nem tudom.^^" "

      Gizi meg úgyis mindig megmondja a frankót. Ha már életem szerelme...

      Törlés
  4. Most... gúnyolódsz?:O
    nem megmondom a frankót, csak közöltem, h sztem hogy volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy gúnyolnálak! Pozitív dologként értettem. Kellett volna valami ilyen szmájli: *__* Meg sok-sok szívecske. <3

      Törlés
    2. És ebbe nem volt szarkazmus. Mert szeretlek. SZERETLEK!!!

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Persze azért a szerelmes lelkemnek mélységesen fáj, hogy te is valami infantilis dilinyósnak gondolsz, és normális esetben ennyi idő után már valami vérben tocsogó módon kivégeztelek volna. De hát ez nem egy normális este, úgyhogy így jártál, halálosan szeretve vagy még mindig.

      Törlés
  6. Ingerenciám támadt arra, hogy széles vigyorral az arcomon közöljem, hogy haha én értettem! pedig nem. Vagyis nem teljesen. Még annak ellenére sem, hogy a vélemények között volt némi felvilágosítő jelleg, a ki-kicsodát illetően.
    Viszont a lényeg átjött!
    Eszembe jutott egy idevágó mondat a Galaxis Útikalauz stopposoknak örökzöld regényből, amit nem tudok pontosan idézni, de fedi a lényeget: Ez csak általános paranoia, a világon mindenki ezt érzi.
    Viszont ha nem vagy biztos a létezésedben, akkor tök sötétben, mikor innivalóért és/vagy WC-re mész rúgj bele véletlenül az asztal/szekrény/ágy lábába. Garantáltan megbizonyosodsz arról, hogy élsz. Bár az se rossz módszer, hogyha rálépsz a legora/játékkatonára. Bár a lego a fájdalmasabb.
    Nem elbagatellizálni akarom a problémádat, amit lehet, hogy most totálisan félreértettem, csak éppen arra akarok rámutatni, hogy a létezés felett problémázni nem mindig éri meg. kivéve ha nagy filozófus vagy és be akarsz törni a könyvpiacra. Vagy a tévéjósdába.
    Nekem meg ilyen a természetem. Birom az idétlenségedet, a szexmániádat, a bosszantó excentrikusságodat, meg azt a naív feltételezéseidet, hogy te vagy a legcsúcsabb démon. És a könyvajánlóidat. Azokat a legjobban :P
    Szóval érdekes dolog ez, még én is filozók rajta egy-két sort.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megéri, vagy nem éri meg, nekem azért vannak aggályaim létezés vagy nemlétezés ügyben, azt hiszem jogosan. Például akárhányszor magamnál vagyok odahaza, mindig azzal traktálnak, hogy ezt az egész "Föld-dolgot" csak beképzelem, tehát én szempontomból nézve megvan az esélye, hogy most is csak a saját agyszüleményemnek írok. Ez pedig eléggé... fura érzés.

      Annak pedig különösen örülök, hogy élvezed a könyvajánlóimat! ;P

      Törlés
  7. Például akárhányszor magamnál vagyok odahaza, mindig azzal traktálnak, hogy ezt az egész "Föld-dolgot" csak beképzelem, tehát én szempontomból nézve megvan az esélye, hogy most is csak a saját agyszüleményemnek írok. Ez pedig eléggé... fura érzés. "

    Úgy mondod, mintha nem tudnéd, hogy nekünk pontosan ugyanezt mondják a környezetünkben:D Uh megszoksz... vagy megszöksz.
    "tehát én szempontomból nézve megvan az esélye, hogy most is csak a saját agyszüleményemnek írok."
    én szempontomból nézve... fura érzés... heh.
    Welcome to Krisza's life!

    VálaszTörlés

Wattpad