9

Firkák

Posted in , ,
Szóba került már nem egyszer, hogy ha már fényképet nem tudok dimenziókon keresztül feltölteni magamról, akkor legalább rajzoljak. Meg is tetszett az ötlet, viszont nem olyan egyszerű rajzolni, mint gondoltam. Odahaza persze tudok, volt időm megtanulni, a probléma természetesen Liával van. Ki mással lenne? Mondjuk még csak nem is az a gond, hogy ő totál béna a rajzoláshoz - mert grafikus a kis drágám, vagy legalábbis valami olyasmi lesz, "ha nagy lesz" -, hanem hogy ketten rajzolni ugyan azzal a testtel, na az vicces. És naná, hogy Lia balkezes! Oké, oké, hát démon vagyok, ne mondjam már azt, hogy nekem olyan nagy probléma hogy jobb vagy bal kéz, de basszus, évezredeken keresztül nagyrészt jobb kézzel rajzoltam, úgy kényelmes. Meg egyébként is úgy normális. Odahaza nem igazán elterjedt dolog ez a balkezes szarság. Jó, tudom, nálatok se, de nálunk tényleg furcsaságnak számít.

A lényeg az, hogy nem adtam föl a dolgot!

Az eredmény pedig, nos...  Fura.

Ott kezdjük, hogy a következő rajzok egyike sem igényelt többet öt percnél, szóval a címben szereplő firka elnevezést tényleg komolyan kell venni, mert Lia itt rinyál, hogy ne rontsam le ilyen összecsapott szarságokkal a grafikus önérzetét. Hát most erre mit mondjak? Hiperrealisztikus művek nem öt perc alatt egy előadás közben egy kitépett füzetlepra fognak kerülni két jegyzetelés között… És főleg nem Liával, mert baromi lusta a csaj. Jó, azért a 3x45 perces rajzóra alatt lehet vele valamit kezdeni, az tény. Ha kedvet kaptok itt a rajzos dolgokhoz, akkor talán olyan is kerül fel. Vagy nem. Koponya tanulmány, ilyesmik.

No, hát a 2014-es rajzolási pályafutásom első próbálkozása természetesen egy önarckép volt. 
Mivel órákon át vitatkoztam arról Liával, hogy tulajdonképpen hogy is nézek ki, ez lett a végeredmény.
Poén na, de legalább igyekszem!
Ja, és digitálisan meg még sosem rajzoltam. Lesz még próbálkozásom.


Aztán később (egy uncsi előadáson) mondtam Liának, hogyha nem akar engem rajzolni, akkor legalább hadd rajzoljak valaki mást. Mondta, hogy jó, de ne valami démonfajzatot, mert azt nem akar jelenleg. "Rajzoljak neki valaki szépet!" Nem mondom, hogy az első szép aki eszembe jutott, az Chris volt, mert ez nem igaz, inkább ő volt az aki megfordult a fejemben, Lia pedig rákapott az ötletre. Szóval Christopher:

Aztán a macsekom, Kisdög, aki igazából jóval dagibb, csak nem akarnám megsérteni...

Jázmin, azért nem Lia, mert azért neki közel sincs ilyen idealizált feje...


Ő meg már egészen Liához tartozik, én csak egy kicsit kontárkodtam bele, mert éppen megsértődtem, hogy miért nem engem rajzol (á, csak egy csöpp headcanon démon-ügyben...), szóval Kevin a Welcome to Night Vale-ből. Illetve Welcome to Desert Bluffs.
Hallgassátok a sztorit, említettem már?


9 megjegyzés:

  1. Utolsó mindent visz :D Jók lettek azért!

    Ui: Ki az a Jázmin?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Jázmin őőőőő, hááááát... egy hosszú, hossz
      történet amit majd egyszer megírunk Liával. :D

      Törlés
  2. Nem tudom Adam,de valahogy nekem még a képeddel kapcsolatban a groteszk is erősen megjelent a fejemben,valamint nekem viszont a "rajzolj valaki szépet"-ről először és másodszor is Chris jutott az eszembe.XD Nem tudom ez mennyire gáz(vagy mennyire nem XD) Mindazonáltal nagy boldogsággal töltött el így este,h rajz fronton haladást tapasztaltam,csak így tovább!(viszont remélem "rajtad"tényleg történnek finomítások,mert poénnak tényleg jó az első,de nem hiszem,h nagyon fedné a valóságot.XD(nem sértés,de komolyan!!!!) Egyébként Chris nem tiltakozik az ellen,h lerajzolásra és bemutatásra kerüljön,vagy neki nincs beleszólása,vagy nem is tud róla,vagy mindegyik?O.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Chris hogy örülne, ha ezt olvasná!
      Beleszólása meg nem sok van, de amúgy sem hisz a Föld létezésében. :D

      Egyszer csak lesz rólam is valami reálisabb kép. Mondjuk lehet, hogy meglepődnél, hogy ez is mennyire fedi a valóságot! xD

      Törlés
  3. Ahogy beléptem a bloggerbe, az első kép ami megjelent az a te fejed volt. Nem mondanám, hogy kellemes élmény egy hétköznap estére. :D Egyébként kövezz meg, de én se tudom, hogy ki az a Jázmin, se azt, hogy ki az a Chris. Egy sejtésem van.. Nem ő volt az angyal, aki hemperegni akart a démonnal? Lehet, hogy keverem a dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muhahaaaa!
      Jázminról nem nagy ügy, hogy nem tudsz, szerintem max. két blogbejegyzésben volt megemlítve.
      Chris már azért... hát róla volt szó, de tökéletesen megértelek, ha csak én érdekellek a blogon. :D
      Sajnos Chris nem angyal (pedig milyen jó is lenne!).

      Egyébként itt fel van sorolva néhány név akik felbukkannak időnként: http://adamvampire.blogspot.hu/p/a-tobbiek.html

      Törlés
  4. Miért a hegyes fogakon és a vörös szemeken kívül fedi a valóságot?XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Momentán ilyen hosszúságú és kócos hajzatom van, az egyel frissebb bejegyzésben írtak ellenére. :D
      (Mondjuk a szemem meg alapjáraton kék, szóval... xD)

      Törlés
  5. De édes aranyos lehetsz!*.* Azt úgy megnézném,teljesen el tud bűvölni a kócos haj,és a kisfiús/huncut mosoly.*.* De jó lett a reggelem így!*.* És akkor hogy is van ez a hasonlóság a fenti bejegyzésben lévő vámpír(Tom Hiddleston) és közted?*.* Bocsáss meg kérlek,de nem értem.*bocsánatkérőn meghajol*

    VálaszTörlés

Wattpad