10

But why'd we have to stay?

Posted in
- Mi a szart csinál Raven, de komolyan?
- Mit tudom én.
- Hát nézd meg!
- Az utolsó, amit láttam az a zombi Mikey-Frank-anyuci voltak. Nem tudom azóta mit csinál.
- Tudd meg!
- Mert?
- Mert.
- Nem tudom, egyszerűen… kizárt. Mármint engem zárt ki.
- Nem zárhat ki! Nem tud kizárni téged!
- De úgy látszik, mégis. Te sem tudsz utána menni, én sem. Vaaagy mire is szeretnél kilyukadni ezzel? Csak nem korlátlan hatalmam van fölötted?
- Azt azért nem mondanám, de tény, hogy látod, amit csinálok, ha látni akarod. Vagy ha nem.
- Hát, Ravent nem látom.
- Dehogynem, csak szórakozol itt, virul tőle a fejed!
- Jut eszembe, ezt ki akartam rakni a blogodra:


Na eeeeez az az MCR szám, ami kb. egyáltalán nem érdekelt EDDIG, mert amikor kijött, akkor letöltöttem, megnéztem ezt a klipet, és rohadtul nem lehettem nosztalgikus hangulatomban, mert egyáltalán nem hatott meg benne a sok jajj de emlékezetes klip-pillanat, a zene meg teljesen semmilyen és unalmas, ráadásul akkor jött ki a Sherlock harmadik évada, szóval a "Fake Your Death"-ről csak Sherlockra tudtam gondolni.
Aztán nemrég (tegnap?) meghallgattam, éééés... Oké, még mindig tök gagyi maga a szám, de Raveeeen!
Bocsi Adam. Tényleg.

*

Kérdés: 
Mivel most erősen dolgozom a regény-projektem, Adam némileg kiszorult a fejemből, de mint láthatjátok azért megszabadulni nem tudok tőle, és komolyan már az estéim 7-től 8-9-ig néha úgy néznek ki mintha egy rohadt szappanopera közepén csücsülnék, mert Adam ugye imádja Gizit, meg naná hogy nem tud lekattanni Ravenről, na meg azért most begyűjtött egy cuki kis Doriant is, de közben megállás nélkül rinyál, hogy nem pesztrálom eleget, én meg naná, hogy csomó mindent leírok a faszságaiból, mert hát mint röhögnék majd idős estéimen, ha nem ezen? Meg kikapcsolódásnak amúgy is tök jó vele cseverészni.
Szóval a kérdés, hogy érdekel ez* erre bárkit is, vagy tartsam meg magamnak? Nekem igazából mindegy, Adamnek nem, mert amíg ti olvastok róla, addig is több teret kap.

Ja, és Lia voltam, ha ez nem lett volna egyértelmű. Vagy valami olyasmi.


... Oké, igazából fogalmam sincs ki vagyok, meeert... mert. 

*Adam hisztijei, Lia hisztijei, Raven tevékenysége (már ha kiderül, hogy mit csinál), ilyesmi apróságok

10 megjegyzés:

  1. A kérdésre adott válaszom:igen,engem ez felettébb érdekel,nagyon aranyos amit csináltok.:D*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a választ :D Hát igen, Adammel már csak ilyen aranyos dolgokat lehet csinálni... xD

      Törlés
  2. Na most vagy én vagyok a hülye, vagy te fogalmaztad meg hülyén a kérdésed, mert nem értem mire akarsz kilyukadni. :D A regény érdekel-e, vagy ez a párbeszélősdi? /Azért nekem is van egy király fogalmazásom../

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosítottam a dolgot a bejegyzésben. :)
      A regényt egyelőre nem tervezem blogra feltölteni, inkább ebook formájában szeretném kiadatni majd ha vállalható formában kész lesz.

      Törlés
  3. Na így már értem. :) Engem néha érdekel, ha érdekesebb dolgokról van szó. Mondjuk Adam nyáladzása, az nem érdekes. /Számomra.. :D/ De ez, mint amit most írtál jó volt.

    VálaszTörlés
  4. Engem érdekelne Adam hülyesége :D Meg az is, hogy mi van Ravennel és, hogy ki az a "cuki kis Dorian" :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de drága vagy, hogy egyelek meg! Bár Ravenről nem nyilatkozom. :D
      Cuki kis Dorian sajnálatos módon elhalálozott.

      Törlés
  5. Engem ebből csak Raven rédekel, de gondolom én nem vagyok mérvadó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem te vagy a mérvadó ebben az egész világban. :P

      Törlés

Wattpad