1

Are you hearing voices again?

"Are they with you, and are they giving you commands?"  

Lia: Köszönöm ezt az igazán remek kérdésfelvetést, Gerard Way!
Magamhoz képest csomó ideig úgy voltam vele, hogy nem érdekel, Gerard Way mit hoz össze az új albumával. Aztán belefutottam ennek a számnak a címébe, és hát gondoltam, akkor már meghallgatom.
Még jó, hogy nem vagyok Maya. Gondolom.

Más. Nem tudom, ki hogy áll a Nickes sztorival, meg mennyire szeretnétek olvasni a folytatást, de Adam helyett is közölöm, hogy én vagyok a szemét, amiért nem igen fog megmaradni a hetente egy új fejezet tendencia. Az a nagy helyzet, hogy rengeteg feladat van az egyetemen, és végre valahára úgy igazán azt érzem, hogy azt tanulom ami érdekel, és szeretem csinálni. Gondolom a nagy örömöm senkit sem hat meg, de ez van. Ha más feladatokkal van tele a fejem, akkor bizony halkabbak a hangok. Illetve nem halkabbak, mert Adam ilyenkor még látványosabban szenved, egyszerűen csak könnyebb figyelmen kívül hagyni.

1 megjegyzés:

  1. A szöveg valóban érdekes, de változatlanul képtelen vagyok elviselni ezt 90-es években divatos tinipicsás visongásos popos... ricsajt, vagy akármit, amit levág zene címén. Nem is tudom, milyen stílus ez már, mindenesetre olyan, amit án nagyon-nagyn nem szeretek:(

    VálaszTörlés

Wattpad