5

Egyik személyiségemnek sincs tudathasadása...

Posted in
Lia, Adam

– Hogy lehetsz nagyobb internetfüggő, mint valami tizennégy éves tinilány? Akadj le a rohadt gépemről!
– Három napja hozzá se jutottam, ne hisztizz már.
– Na, erről beszélek! Ha ennyire gépezni akarsz, akkor legalább a Nickes baromságot írd! Tényleg, mi van Nickkel?
– Jé, érdekel?
– Annyira azért nem, csak egy jó ideje nagyon hallgatsz róla.
– Én hallgatok? Te nem figyelsz! Egy betűt nem tudok róla írni, mert te „nem érsz rá”.
– Most is, hogy egy kicsit a géphez engedtelek, nekiálltál netezni. Démonok szégyene vagy ezzel az ask.fm-mel…
– Hajjajj, micsoda kemény szavak!
– Ha már az időmet lopod, csinálj olyat, ami kicsit közelít a hasznoshoz.
– Jobban be tudnánk osztani az időnket, ha nem piti kis démonvadászok után koslatnál.
– Időnket? A te időddel azt csinálsz, amit akarsz, amúgy is végtelen, de az enyémet hagyd békén! Keress valaki mást a földi kapcsolataid ápolásához.
– Mert te most hirtelen híres dizájner leszel, mi?
– Nem a híres a lényeg, hanem hogy végre kezdjek valamit az ÉN életemmel, az enyémmel, ami nem a tiéd, oké?
– Oh persze, majd te szépen saját vállalkozást indítasz, meg akkor már meg is váltod a világot… Ja, nem a világot, elég lenne, ha magaddal tudnál valamit kezdeni. De nem tudsz.
– Torkig vagyok vele, hogyha a veled kapcsolatos dolgokon kívül bármi is megfordul a fejemben, te nekiállsz hajtogatni, hogy úgysem vagyok képes semmire.
– Miért, képes vagy bármire is a szenvedésen kívül? Mennyi közös van bennetek Ravennel...
– Pontosan annyi, amennyi közös veled.
– Azt csak szeretnéd, bébi.
– Nem, igazából nem szeretném. Na, akkor írunk?
– Összekeversz Kalliopéval.*
– Nekem tök mindegy, nekem nincs szükségem a létezéshez ahhoz, hogy írjanak rólam. Csak szóltam, hogy most rád érek.
– Mily kegyes vagy hozzám, ó, nagyságos úrnőm!

*

– Jajj, Adam, ne izéljél már… Rohadtul élvezed, hogy démonvadászt próbálok keríteni, ne játszd itt nekem a sértettet!
– Nekem nem lehetnek érzéseim?
– De lehetnek, csak éppen nincsenek.
Az a durva, hogy kezdem úgy érzeni, hogy Adam tényleg parázik Ceciliától, meg az egész dologtól, amit ő képvisel. Tudom, hogy eddig itt szó sem esett semmiféle Ceciliáról, a lényeg az, hogy…
– Én tárt karokkal várom azt a démonvadászt!
Oké,valójában Adam mindent csinál, csak nem parázik.
A félreértések elkerülése végett nem Cecilia a démonvadász, ő csak egy világok vagy mik közötti rendfenntartó szervezet irányítója. És volt egy kis afférja Adammel.
– Nagy ügy.
– Bemásoljam ide?
– Felőlem…
– Te mondtad!
– … de akkor kitépem a gigádat.
– Úgysem tudod! Ha már Ravent égethetem, akkor téged is.

fél óra múlva

– Jó, talán nem most fog sikerülni föltöltenem, na…
Adam ügyesen szabotálta a Blogger, úgyhogy végül kiegyeztünk a Nickes sztori írásában. Én meg szemét módon elhúzok inkább hajat mosni, bocs. Majd talán utána. Vagy nem. Inkább olvasom a Lázálmot. Arról majd fogok írni ide is. Nagyon durva. Megtaláltam benne a "vámpírjaim". És nem vámpírok. De nagyon kiütött, hogy totál egyeznek az én elképzeléseimmel. Nem hat rájuk semmi, csak a napfény. Se tükör, se szenteltvíz, se kereszt, se fokhagyma. Persze én azóta már a napfényes dolgot is bebuktam, de egy csomó mindenre rájöttem! Sokra mondjuk nem megyek vele, azt eddig is tudtam, hogy imádom George R. R. Martint, Adam viszont amíg velem van, olyan távol áll a tradicionális viktoriánus vérszívótól, mint én egy... Inkább megyek.

______________________________________________________
*Neil Gaiman: Sandman – Az álmok fejedelme – Álomország : Kalliopé
A történet arról szól, hogy egy író foglyul ejt egy múzsát, mert elfogytak az ötletei, és képtelen bármit is alkotni.

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. "Démonok szégyene"

    Azon gondolkoztam a minap, hogy bedobom, hogy nem is démon, hanem lidérc vagy, mert azoknak nincs annyi hatalma, hogy igazán megszálljanak valakit, viszont jobb csábítók (és szeretők), meg vért is előszeretettel fogyasztanak, és a rosszindulat vezérli őket. Vajon most mennyi idő alatt teszed magadévá az ötletem?
    De aztán eszembe jutott, hogy ez biztos fájna azért az egódnak...:(
    Pedig olyan cuki lidérc lennél!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg téged nem tehetlek magamévá, addig kénytelen vagyok az ötleteiddel beérni... :P

      Amúgy gondolom ugyan annyira vagyok lidérc, mint démon, vagy vámpír...

      "Nem tudok olyan szót, ami tömören és egyszerűen kifejezné, mi vagyok én. Angolul talán hívhatna vámpírnak, boszorkánynak, varázslónak, várfarkasnak, mágusnak vagy démonnak. Más nyelveken más kifejezéseket használnak: nosferatu, odorote, upir, ghoul [sok szeretettel xD] loup-garou. Csupa olyan név, amit a maga népe talált ki azokra a balsors sújtotta teremtésekre, akik közé tartozom"

      Balsors sújtotta... Ehh, Joshua akkora egy keretén. Volt. De a fellengzős duma ment neki, az tény.

      Törlés
    2. Volt??? Jó, nem lesz nagy meglepetés, ha Joshuát kicsinálják. Martin bácsi eddig senki lényegeset nem likvidált a könyvben, úgyhogy várható, hogy a végén fognak hullani, mint a legyek.
      De szeretem Joshuát. :(((

      Törlés

Wattpad