0

Csak egy átlagos este

Posted in
(Ha már nincs Adam, valakivel csak kell beszélgetnem, különben megőrülök... Illetve azért kell beszélgetnem, mert már megőrültem. Részletkérdés.)

- Raven, ez a sztori sok!
- Khm…
- Csak egy picit, Raven, kérlek, már amúgy is fél 11 van, szóval kb. mindegy. Mármint nekem. Rajzolni már úgysem fogok. Ezt amúgy sem szeretném lerajzolni. Ahogy Oswald elad egy kislányt. Ez most úgy…. Sokkolt. Olyan rossz… Annyira szeretem Oswaldot. De ezt simán megcsinálja. Szegény Jim… Rev, ugye vigyázol Eugene-nel? Ő is akár az anyját is eladná olyan hatalomért, ami…
- Ezek szerint inkább te vigyázz Eugene-nal.
- Szerinted veszélyesebb lehet Adamnél?
- Már most veszélyesebb.
- Most szórakozol velem? Csak azért mondod, hogy továbbra is hagyjalak titeket békén!*
- Nem nekem fordul már meg a fejemben, hogy démonná teszem.
- Tudom, tudom, erről is van már tetkód, mi? Hol is?** Mindegy. Jobb is ez így. Ne engedj Eugene-nel beszélni, rendben?

- Ha nagyon akarsz, úgysem fogom tudni megakadályozni.
- Vissza akarom kapni Adamet.
- Szerinted ő nem csinált ennél borzalmasabb dolgokat is?
- Nem érdekel, abba még nem gondoltam bele! Most így… Most így végigfutott rajtam, hogy milyen szörnyeteg képes egy ilyen dologra.
- Nick?
- Igen, ő például képes rá.
- Nem arra gondoltam.
- Hát?
- Nick is csak egy gyerek volt. Még most is az.
- Ne gyere nekem ezzel! Nick egy pszichopata állat, már úgy jött ki az anyjából, hogy az volt! És ha már az anyjánál tartunk, hogy kinyírta már!
- Mit vársz, mit mondjak?
- Csak ne engedj Eugene közelébe.
- Úgyis a közelébe fogsz menni…
- Nem normális, hogy ennyire odáig vagyok a… hát az ilyenekért! Oswald Cobblepot gonosz, gonosz,gonosz, és most nem csak a sorozatról beszélek, hanem az egész rohadt Batmanes DC-s univerzumról! Mint karakter. Akit nem kéne basztatni. Csak most éppen cuki kis buzi-fiú külsőbe csomagolják. Ami nem jó. Hol vannak a régi szép idők, amikor a gonosz gonosz volt, még a kinézetén is látszott? Raveeeen!
- Igen?
- Szenvedek! Mesélj, mi van Eugene-nal?
- Tényleg menj el orvoshoz.
- Ezt pont te mondod?
- Én konkrétan próbálom megmenteni a világom, te meg konkrétan egy kattant tyúk vagy.
- Ez a kattant tyúk konkrétan bármit megcsinálhat a drágalátos világodban! Például… Hümm… Eugene, drágám…
- Olvasd vissza, amit írtál.
- Oké, tényleg nem vagyok ép, de… De. Oswald.
- Menj aludni.
- Le akarsz rázni?
- Igen. Te is jobban jársz vele.
- Ez igaz.


_____________________________

* Megígértem Ravennek, hogy a Gothames fanfiction-mániám semmilyen módon nem fogja befolyásolni Caligó eseményeit, és erre az az egyetlen megoldás, hogy amíg ficet írok, addig nem írok Caligóval.

**Fun fact:
Raven csípőjét a következő tetovált felirat díszíti, Caligo ősi nyelvén írva, Raven saját kezű, gyönyörűséges kalligráfiájával:
„Ha rámászok Eugene-re, megölöm.”


0 megjegyzés:

Wattpad