2

Ez bizony már történelem

Lia drága naplójából. Hét év az hét év. 

2008.07.21.
"Adam... néha már én is úgy érzem, mintha legalább olyan valós személy lenne, mint Gee. (Vagy... éppen az hogy Gee olyan "szerzemény" mint Adam?) Bár... végülis a kettő egy és ugyan az... Az a Gerard Way, aki a ff-ben szerepel, éppen annyira él, mint Adam."
*
"Annyira nem bírom ezt elviselniiiiiiiiiiii! Honnan jönnek azok a dolgok, amiket Adam-ben írok???? És miért tetszik ez másoknak is?"
*
"Ez a szemét köcsög *Gerard* belenyúlt a személyiségfejlődésembe!!!! Pedig még csak nem is ismerem, és ő sem ismer engem. És mégis! Most már nem lehet mit tenni.! Ha most elkezdenék ártatlan jókislány életet élni (amit nem fogok) azt a tömény perverzséget amit eddig Adam-ben leírtam, azt már nem lehet nem megírttá tenni."

2008.08.15.
"... Huhh, Már megint kezdek nagyon nagy baromságokat írni... Asszem inkább kiadom magamból Adammel. xD Bírnám, hogyha az lenne, hogy miközben Gee vidáman mosolyog és a TUA mellett a kamerákba, valójában egy szexéhes fenevad vár rá karba font kézzel és már nyalogatja a szája szélét... Én ezt bírnám? Komolyan ilyen szadista vagyok? xD Igeeeen!"

2008.08.26.
"Meg... Eszembe jutott Gee is, hogy a levelében megemlítette, hogy fárasztó volt az álomvilágban élni. Milyen lehetett a Black Parade-ben élni? Oké, ezt senki sem tudná nekem megmagyarázni. Talán még Gerard sem. Hiszen... Én el tudnám magyarázni, hogy... hogy ki az az Adam? És Priscilla... és Lucy és Chris. Pedig... Néha már én is úgy érzem, mintha élnének. Na meg persze Grard, aki csak tűr és tűr. Hiszen ő sem az igazi Gerard. Ő is csak egy karakter. Egy külön világ."

2008.09.07.
"Adamről meg ne is beszéljünk! Fölötte már elvesztettem az uralmat.... Adam teljesen más! xD El tudnám képzelni, hogy egyszer csak idejön és megkocogtatja a vállam, hogy bocsika, hol találom Gee-t, mert meg akarom dugni. xD Meg amikor beszélgetünk róla, én is simán E/3-ban írok róla... Kezdem úgy érezni, hogy Adam tényleg létezik."

2 megjegyzés:

  1. Aztaaa xD Hmm, mik derülnek ki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából szerintem Lia naplóiból kéne kiadni egy komplett sztorit. Persze azokat a részeket kivágva, amikben nem szerepelek, mert azok dög unalmasak.

      Törlés

Wattpad