13

Hogy néz ki Adam?

Van, amikor minden csak úgy összejön. Persze Adam mellett ehhez már hozzászokhattam volna.


Most valahol ott kezdődött, hogy a gépem egy eldugott mappájában rátaláltam egy kis Adames gyűjteményemre, és rájöttem, hogy Az Adam Kép nem is szerepelt még ezen a blogon (közben rájöttem, hogy inkább nem is fog). Mondjuk valószínűleg nem véletlenül.
Szemétség, hogy alakváltó.
Azért olyan kis cuki volt úgy. 
Én pedig megint lekezdtem azon agyalni, hogy hogyan is néz ki Adam. Hogy tudnám megfogalmazni, ahogy kinéz? Azt a vigyort... Azt a mindent betöltő vigyort.
Erre meg még Manton is mutatott egy képet, amin a srác teljesen úgy nézett ki, mint amilyen alakot Adam felvett egy sztoriban anno.

És nyaggattam Adamet, hogy most hogy néz ki. Mutassa meg hogy néz ki, mert nem tudom megfogalmazni. Én látni akarom, nem csak írni.
Ez után pedig csak úgy pörögtek a dolgok. 
Én pedig csináltam egy új deviantart profilt:

Mivel ahogy mostanság látható volt, az íráskedv megcsappant a blogon, ki tudja, mi következik ez után.
Kíváncsi vagyok.

13 megjegyzés:

  1. Ez... nagyon...
    Nagyon nem megnyugtató ábrázolásmód.
    Kicsit mintha a kelleténél jobban elvesztetted volna a gyeplőt, Lia...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most csak arra vagyok kíváncsi, hogy meddig fog tartani ez az... öhm új és szokatlan élmény.
      Pár nap, vagy mostantól örökre? xD

      Törlés
  2. Azt hiszem Lia,sajnos ez a kép nagyon jól példázza az általános állapotot viszont.....egyszer olyan jó lenne TÉNLYEG egy ÉLETHŰ ábrázolást látni Adamről. Mert leírás az van,el is lehet képzelni....de az nem ugyan az. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy élethű megjelenésként jelenlegi állapot szerint nyugodtan lehet Andy Biersack-ből kiindulni, de... Na, majd akkor fogok igazán parázni, ha meglátok egy olyan vigyort Andy-től...

      Amúgy nem tudom, hogy Adam igazi valója mennyire hasonlít bármiféle emberi külsőre...

      Törlés
  3. És ami még ijesztő, hogy a fönt látható kép, akármennyire is hihetetlen, de elég "élethű". xDDD

    VálaszTörlés
  4. A démonok alakváltok .....ezen nem kell meglepödni.Lásd démon .Viszont igaz ,hogy a valódi alakjuk egyáltalán nem emberi. Adam igazi alakjától tuti sikítva kifutnál a világból,vagy simán sokkot kapnál. Egyébként most teljes valójában mászkál a világunkban?

    VálaszTörlés
  5. Nem,a mi világunkban fizikai valójában nincs jelen.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Vannak néhányan akiknek nagyon nemtetszik ,hogy a világunkban teszi az agyát....rájuk célzok....Lehet ,hogy démon de még ő hatalma sem oly nagy mint az övék....érdekes lesz a továbbiakban....már nagyon várjuk mi sül ki ebböl :)

    VálaszTörlés
  8. Vannak néhányan akiknek nagyon nemtetszik ,hogy a világunkban teszi az agyát....rájuk célzok....Lehet ,hogy démon de még ő hatalma sem oly nagy mint az övék....érdekes lesz a továbbiakban....már nagyon várjuk mi sül ki ebböl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már drágám, ne nevettess már, ha most összeszámolnám, hogy hányszor jöttek itt azzal, hogy "valakinek nem tetszik a tevékenységem". xD
      Csókoltatok minden hatalmasságot, és szeretettel várom őket. :P

      Törlés
  9. Nemkell már sokáigvárnod édesem.Valamiben viszont igazad van egy újvilágvan születöben:)

    VálaszTörlés

Wattpad